Facebook Live elimină orice limită de durată a filmării

de: Alexandru Puiu
24 05. 2016

Facebook speră să vă transmiteți toată viața online, iar prin intermediul unui update adus funcției Facebook Live, s-ar putea să-și atingă scopul. 

Au trecut deja câteva luni de când am început să vedem în fluxurile noastre de postări de pe Facebook postări în format Live. Este vorba de sesiuni de filmare care se desfășoară în timp real și pot fi vizionate de oricine. Se pare însă că respectiva funcție va primi un update foarte important care s-ar putea să vă facă să priviți utilitatea Facebook cu alți ochi.

Conform celor de la TechCrunch, în viitorul foarte apropiat, veți putea vedea fluxuri video non-stop, 24 de ore din 24, pe Facebook, în format broadcasting. Astfel, pe lângă faptul că vom putea vedea canale de televiziune care vor transmite live pe Facebook, oameni obișnuiți își pot posta într-un mod cât se poate de autentic, întreaga viață pe rețeaua socială. În plus, vor putea folosi un telefon cu Facebook Live pentru a supraveghea activitatea dintr-o locație, dacă nu cumva au ceva de ascuns.

Momentan, API-ul de Facebook Live impune creatorilor de conținut o limită mai mult decât decentă de o oră și jumătate. Va exista însă și un minus important dacă optați pentru varianta de filmare nelimitată. Nu veți mai putea arhiva filmările pentru a le viziona ulterior, iar o persoană care vizionează fluxul video nu va avea posibilitatea de a derula prin el ca printr-un film. Totul se va petrece doar în timp real. În contextul în care Facebook tocmai a introdus o funcție prin intermediul căreia cineva poate să sară la partea cea mai atractivă a unui clip Facebook Live printr-un singur click, minusul detaliat mai sus ar putea fi destul de frustrant.

În plus, tot cei de la Techcrunch ne atrag atenția asupra unei funcții intitulate Geotagging, ce va permite creatorilor de conținut care au adoptat Facebook Live să-și facă disponibil conținutul doar persoanelor dintr-o anumită zonă. În contextul în care există deja și suport pentru mai multe camere într-un singur flux video, împreună cu atașarea de notițe și bannere similare cu cele de la TV.